fredag 2 januari 2009

En fin liten sak.




Titta vilken fin mugg jag hittade på fredflare! En porslinsmugg med silikonlock som ser ut som en engångsmugg! Helt underbart! Jag vill så gärna ha den, men de skeppar tydligen inte hit. Kanske ska man registrera sig på MyUS i alla fall...

De här fina muggarna köpte jag till mig och finaste E från Bluebox för ungefär ett år sedan. Det är också porslin. Visst är de fina? Min är en trogen trotjänare på jobbet. Alla tycker den är jätterolig, för den ser verkligen ut som en knycklad engångsmugg.

hej så länge.
Linn Ekholm

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är MyUS?

Min mugg tjänstgör som hårprylsmugg inne på badrummet, den pryder sin plats så fint på den lilla vita duken med rosa små blommor. <3

Make Me Up sa...

MyUS är ett företag som man kan hyra en riktig adress av, så om ett företag bara skeppar inom usa kan man uppge den adressen man hyr via myUS och sen skickar de vidare grejerna till min riktiga adress i sverige. Smart va?

Sara sa...

Viadress är bättre äm Myus enligt mig!!

Jag använder alltid gratisservicen från viadress.com när jag handlar från USA eftersom att de ger dig en gratis virtuell adress i USA, så du kan handla från alla USAs försäljare och även USAs eBay, sedan kan Viadress vidarebefodra dina paket hem till dig.

Man kan registrera sig gratis på http://viadress.com , man får ett email med sin amerikanska adress direkt. Du kan även låta viadress köpa dina produkter åt dig utan någon provisionsavgift om försäljaren inte tar internationella kreditkort. Det är verkligen användbart! Spana in det: http://www.viadress.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin