onsdag 7 januari 2009

Skor. Skor. Skor.

Ellos är inte så pjåkiga när det gäller skor. Ska jag vara helt uppriktig är mina två absoluta favoritpar just nu från Ellos. Ett par stövlar och ett par skoletter. Skoletterna ser ut såhär och finns du på rea. 174,50 kronor. Rena rånet! De är mina skönaste skor. Ingen konkurrens!

Nåja, jag hittade några nya favoriter som jag verkligen kommer fundera på att köpa. Först ut är tre par supersnygga kilklackar. Par nummer ett tycker jag ser ut som en högklackad version av sådana tygskor som alla som seglar har. Om ni vet vad jag menar. 

De två andra paren med kilklack är dessa två. Lite gladiator. Mums. Jag gillar att de är bruna, inte svarta. Jag har lite svårt för svarta skor på sommaren. brunt känns lite mer naturligt och på sommaren är ju stilen lite mer avslappnad och naturlig. Tänk er med en modern långklänning eller tuffa cityshorts.

Vi fortsätter denna skohyllning kommer ett par superbling platåpumps. De ser riktigt tuffa ut! Klacken är ca tio centimeter och det är en inbyggd platå på två centimeter. En platå gör ju att skorna blir så mycket mer bekväma att ha på sig. Speciellt om man ska ha på sig dem länge. Tänk er en outfit med enkla, slitna jeans en vit tanktop (eller en snygg t-shirt) så är ju feststassen komplett! 

Näst ut är ett par stövlar. De ser ju helt enkelt tokhäftiga ut. Jag tänker inte ens skriva något om dem. Titta bara!

Sist ut är en tråkig påminnelse om att det fortfarande vinter, för dessa är vinterfodrade. Trots att påminnelsen är tråkig så är ju faktiskt stövlarna ganska häftiga tycker jag. Kanske inte riktigt min stil, men å andra sidan har jag nog aldrig hittat några vinterskor som riktigt känns som "mig".

Så med detta vill jag ge Ellos en applåd! Grattis Ellos, ni har faktiskt fått riktig kläm på detta med skor!

Med Skobesatta Hälsningar
Linn Ekholm

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, suck. Jag har skohandlingsförbud. Som jag själv har satt dessutom. Det är jättetråkigt! Men jag har så många par, så det får fan räcka ett tag nu!

Make Me Up sa...

Jag också. jag har satt ett shoppingförbud under hela januari. Får bara handla måste-saker, typ bensin, mat osv. Suck. Man hittar så mycket fint då! =0)

Anonym sa...

NU vet jag vad jag önskar mig i födelsedagspresent! Den här boken:

http://developmentbookshop.com/product_info.php?products_id=505

Oj vad bra den vore till mig! =)

Make Me Up sa...

åh gisses, jag blir sliten och trött bara av att se bilden av den. Orkar inte skriva mer om det nu. Måste powernappa först. Phuu.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin