fredag 9 januari 2009

Kiss me.


Skulle behöva lite kärlek just nu. Jag ska städa och feja här hemma och det tycker inte jag är kul. Ska åka bort med returpapper också. Det skulle vi gjort igår, men då tyckte Sambo "det är ju så tråkigt, vi gör det något annan dag!". Så nu måste jag göra det själv idag, eftersom Sambo jobbar. 

Han ringde förut. Samtalet var ungefär såhär.
Jag: Jag ska åka bort med returen.
Sambo: Så bra!
Jag Vi borde gjort det igår.
Sambo: Men det är ju så tråkigt.
Jag: Det är lika tråkigt idag, men skillnaden är att jag måste göra det själv.
Sambo: Mm, måste jobba nu.
Jag Hej då.

Japp, så var det med den saken. Jag älskar att spendera mina lediga dagar på returstationen. Underbart.

Nåja, om inte jag gör det så står ju sakerna kvar här hemma och det vill jag ju inte heller. Senare idag ska jag belöna mig själv med något riktigt mysigt och roligt. Ska bara lista ut vad jag kommer njuta mest av... några tips? Något med skor, kläder eller smink lär det bli... med en kopp te till.

hej.
Linn Ekholm

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kärlek det! <3
Men du vet ju att han kommer make it up to you. Typ nästa gång du är sjuk. Eller hungrig till exempel. Men jag tycker nog att han kan ta och ta körkort nån gång så att HAN kan göra såna där saker när DU jobbar! Så det så!
Puss!

Make Me Up sa...

jag håller helt och hållet med dig! Förmodligen kommer han laga mat åt mig en miljon gånger innan jag dör (och jag kommer städa köket efter honom åtminstone några hundra tusen gånger under samma tid) men jag inser att man har olika funktioner i ett hem. Men sina egna strumpor borde man väl kunna stoppa i tvättkorgen? nåja, jag ska lobbya för ett körkort till i familjen!

puss puss

Matte sa...

Ha ha ha!
Lyckatill med körkortet =)

Ps: dom där bruna sakerna där uppe ser väldigt goda ut!! "MUMS"

Make Me Up sa...

matte: de är dundergoda! Om du kommer hit igen någon gång ska jag baka en sån till dig =0)

puss å kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin