lördag 10 januari 2009

Skor. Igen.

Okej, det har blivit mycket skotjat här i bloggen på sistone, jag vet. Det lär fortsätta. 

För några dagar sedan var jag lite ledsen för att Ellos hade plockat bort ett par skor från sin hemsida som jag var sugen på att köpa. Historien slutade inte där. Jag hittade till en annan hemsida, nämligen Have2have. Hör och häpna! De hade samma par som jag hittade hos Ellos! Lyckan är total! Förutom att jag fortfarande har shoppingförbud under hela januari...

Dessutom hittade jag ytterligare ett intressant par. Vad tycker ni? Jag gillart! De har dessutom hur många fler par som helst som gärna får flytta till min lilla skohylla. Kärt sällskap och många vänner utlovas om de flyttar dit. (det är främst de svarta jag vill ha...)

Hej.
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte de andra var piffigare, jag. Var de lika prisvärda på Have2have som på Ellos. Eller det var kanske inte de som var på rea förresten?

Själv är jag lite arg på Ellos, för min beställning jag gjorde - och betalade - i början av november blev uppdelad i tre leveranser pga förseningar och sådär, och så har de dragit pengar från mitt konto för delsummorna/delleveranserna fastän jag betalade allting vid beställningstillfället. Då blir jag arg! Jag ska ringa och vara lite arg imorgon! Puss

Make Me Up sa...

de kostade 350 hos have2have. Menar du att du typ har betalat det du beställde flera gånger? Det låter ju otroligt tokigt och jag skulle nog exploderat i luren till dem! puss!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin