fredag 2 januari 2009

Ordning och reda.

Ja, jag vet att jag har snöat in lite på fredflare, men det blir lätt så när man hittar en ny rolig sida så olyckligtvis för er så får ni stå ut med det ett litet tag till. 

Nu är det ju som så att ett nytt år har kommit och då behövs ju en ny kalender. Vill gärna ha en fin från Ordning & Reda, men vi får se vad det blir. Sambo och jag ska kalendershoppa i morgon. 

Under tiden, och med tanke på vårt pågående samtal om fredflare, vill jag visa något jag blev överförtjust i när jag hittade det. Nämligen dessa fina biblioteksliknande kort som satt i låneböckerna när jag var liten, innan det blev helt datoriserat. Åh, jag finner tanken så underbar att kunna sitta där i ett hörn och för en stund leka analogt bibliotek. Det ser hur pyssligt och roligt ut som helst! Dessutom älskar jag tanken på den totala ordning man kan fixa till i bokhyllan med dessa kort. Gillar ni dem?

hej.
Linn Ekholm

ps. ni kanske måste stå ut med att fredflare nämns i några till inlägg, för jag har några fler favoritsaker därifrån. Jag lovar max ett, kanske två inlägg... ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får fredflare:a hur mycket du vill för mig!

Make Me Up sa...

puss på dig! snart kommer det lite fler saker därifrån =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin