måndag 26 januari 2009

Älsklingen fyller år!


Nu tänker ni kanske att det är Sambo so fyller år, men icke. Det är min allra bästa vän Emma. Hon är nog nästan mer som en syster än en vän. En sådan vän som jag kan skälla och skrika på och då ger hon mig en kram för att hon vet att jag behöver det. Eller en sådan vän som jag kan ringa mitt i natten bara för att berätta den mest banala och triviala historien. 

Emma, jag älskar dig!

Grattis på födelsedagen!

Puss!
Linn Ekholm

ps. bilden har hon inte raderat ur min mobil, så jag anser att hon får skylla sig själv att den hamnar här till allmän beskådan. Däremot ska jag tillägga att hon är riktigt fin på riktigt. Utan en räkrulle i ansiktet och skeva ögon =0) ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mäh, vaddå. Man ser tydligt här att jag är världens skönhet ju. Det behöver väl inte förtydligas vidare?!

På tal om vidare, så tycker jag vidare att det blev världens bästa födelsedagsöverrasking att få komma hit och äta smörgås, chokladmuffins (chokladmuffinssmet!!!), dricka kaffe och få världens bästaste födelsedagspresenter! TAAAAAAACK! Det var jättejättejättejättefinastihelavärlden. Båda presenterna menar jag då såklart.

Och tack för det finasötavackrahjärtainlägget i din cybervärld här också. Jag älskar dig med!

Make Me Up sa...

nä det har du rätt i, varför behövdes det förtydligas?

tack själv! Det var det finaste besöket jag fått på jäääättelänge! =0)

puss!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin