lördag 17 januari 2009

Vårdrömmar.

Ge mig varmare väder. En strimma av vår. Något som kan ge lite hopp om att sommaren kommer. Ge mig ljusa pasteller.

Bräckliga blommor.

Skönhet som bländar.

Ljusa svala sommarnätter.

Och fina långsamma picknickar under träden.

Alla foton är tagna av Sambo och lånade från Synbart.

Vilken årstid är din favorit? Själv tycker jag att vi borde ha flera årstider. Det finns liksom ingen bra beskrivning på de perioderna mellan årstiderna. Jag brukar kalla det för vårsommar, sommarhöst och så vidare men det klingar ju inte så fint. Några förslag?

hej.
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vintervintervintervinter! Men det kanske framgick av det mycket glada snö-smset imorse om inte annat? Fast bajsplusgraderna gör ju sitt bästa för att sabba här i Skövde... Bäst att det håller sig under nollan hemma iallafall!

Anonym sa...

det är plusgrader här nu =0( När snön ändå har kommit ner kan den ju få ligga på marken tycker jag =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin