torsdag 8 januari 2009

Nya kollegan?


Idag har jag lekt CSI: Karlstad. Jag och Sambo var nämligen på ett litet studiebesök hos svärfar som jobbar som kriminaltekniker.  Jag kände mig som ett barn på julafton när jag fick leka lite med utrustningen, under uppsikt så klart. Fluorescerande lila ljus, gula labbglajjor och vips så finns det gröna fläckar på golvet! Hur häftigt är det inte? 

För att inte nämna fingeravtrycksmaskiner, nummerplattor som brottslingarna har framför sig när de fotograferas, milimetertejp och annat spännande och nervkittlande. man känner sig lite som en detektiv! Så CSI: Las Vegas/ Miami/ New York se upp för här kommer CSI: Karlstad.

hej.
Linn Ekholm

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yesssss! Avundsjuuuuuk! Jag vill följa med nästa gång =)

Make Me Up sa...

får försöka övertala honom att släppa in oss =0)

Anonym sa...

Tja!
Vill bara säga att även om jag inte är så superintresserad av smink och makeup så har du schyst blogg. CSI:Karlstad vore något.

Make Me Up sa...

håhå, finbesök här i bloggen. Kul att du kikade in Edwerts! Jag tackr och bugar för din fina komplimang! =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin