fredag 2 januari 2009

Inreda, utreda.

Nu ska jag utreda en inredningsfråga. Det är nämligen som så att när jag får vårkänslor vill jag alltid göra om hemma. Renovera. Ändra. Nu till det som ska utredas. Varför har jag vårkänslor nu, mitt i vintern? Jo, helt bortom all logik, känns det alltid som om året är äggformat. På hösten ska man släpa sig upp för sidan. Det är långt och strävsamt upp till toppen, alltså nyårsafton. Väl uppe så åker man dock kana ner för sidan. Swoosh så är vintern förbi och innan man vet ordet av det så är man en bit in på våren.

Och när man då får lite vårkänslor, som jag nu har helt irrationellt, så vill jag som sagt feja och städa. Göra om. Därför tänkte jag att jag nu ska samla alla inspirationsbilder i ett och samma inlägg, så ni slipper dras med likadana inlägg i flera veckor framöver. Så, här kommer dem. Alla utom, den med små människor på (som är en tapet), är klisterdekaler. Jag. Vill. Ha. Speciellt streckkoden och fingeravtrycket. Underbart. Alla bilder har jag lånat från inreda.









Hoppas ni gillar det.
hej.
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såna kan jag köpa och fina till den fula frysboxen som bor i ett av rummen här! =D Snart fyller jag år...

Make Me Up sa...

ja just det, snart kommer den stora dagen

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin