söndag 11 januari 2009

Klänningar. Älskade klänningar.

Genom bloggen A Red Lipstick hittade jag en helt underbar brittisk sida som heter Tara Starlet. Först vill jag tacka A Red Lipstick för att du ledde mig till deras hemsida, sen måste jag bara säga Holy Crap! Jag älskar hennes kläder! Lite utav det har jag sett tidigare via Dollydagger. Här kommer några favoriter som jag vill ha! Jättegärna vill jag ha dem! Så det så.

Först ut är Forties Shirt Dress i två färger. Den prickiga får ni se två gånger för på ena bilden syns ju inte klänningen så väl.

Vi fortsätter detta klänningsfrosseri med Dolly Prom Dress. Är den inte underbar? Jag är helt förtjust i färgen måste jag erkänna!

Här kommer Full Circle Skirt Prom Dress

Sist, men kanske en av mina allra största favoriter, nämligen Swingin' Sun-dress i två olika färger och mönster.

hej.
Linn Ekholm

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, I'm loving them all! Och inte bara sådär "ja de var jättefina", utan verkligen AAAAAHHHHHHHH! Geee vilka fina blåsor! Suck. Jag vill vara rik. Bäst att inte gå in på den dumma sidan tror jag. Humöret är skört som det är just nu! =)

Make Me Up sa...

jag vet! Jag känner preeeeeeeecis likadant! LÖÖÖÖV! puss på dig finaste dudelidu!

Anonym sa...

NU får DU ta ansvar för att mitt humör precis rasade i botten! Vad är det för stil att bara ha storlekar upp til size 12?! VA!? Jag behöver minst 14. På en bra dag! Morrrrrrrrrrr!

Anonym sa...

Jag avskyr förresten Fly London. De har bara fula skor...

Make Me Up sa...

jag ska personligen se till att dammsuga nätet efter liknande klänningar i strl 14. Promise!

Make Me Up sa...

japp. Bara fula skor. Synd att man kan hitta dem via både dollydagger och have2have.

Anonym sa...

http://www.leenks.com/gallery779.htm

Kolla in sjukt coola bodypaints! Det är fan helt stört!

Make Me Up sa...

jisses vad duktiga! Det måste ta lång tid att göra...

Lady Thirty sa...

härliga klännigar!

Make Me Up sa...

lady T: visst är de fina! Jag kan komma på mig själv med att de senaste dagarna gå in på min egen blogg bara för att kika på dem en liten stund... Hahaha!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin