söndag 18 januari 2009

Bullbak.

Ja, idag har det inte blivit så mycket bloggande. Dagens tre första timmar ägnades åt att göra slingor. Ett hemmakit med huva och hela köret. Dock blev det näst intill inget resultat alls. Rätt så irriterande med tanke på hur jobbigt det var att få ut alla slingorna genom huvan. Nåja, det blir till att gå till frisören och spendera en tusenlapp ändå då. Försöket kostade trots allt bara 80:- på coop så det får det väl vara värt. Det känns mer slösaktigt att jag satt där i tre timmar till ingen nytta.

Sen åt vi frukost. Sambo var så underbart söt att han gick till affären och köpte nybakat bröd. Mums! Efter lite slösurfande på nätet satte jag igång med ett bullbak. Sambo älskar bullar. Han har verkligen förtjänat dem idag. Han stod ju trots att där i cirka en timme med krökt rygg och hjälpte mig dra slingor. Han är en underbar man som skämmer bort mig varje dag. Ibland undrar jag om jag verkligen förtjänar en så snäll Sambo.

ha en fortsatt trevlig söndag vänner.
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dumma slingor! Andreas skulle aldrig stå i en timme och dra slingor på mig för övrigt! Speciellt inte med böjd rygg =) Fast å andra sidan har jag svårt att se Anders byta olja(/kylare/lambdasond/bromsar...) på bilen. Eller ens köra den för den delen, hihi. Jag vill också vara hemma nu! Kunna baka bullar och dra slingor... Snart, snart är det onsdag!

Anonym sa...

snart är det onsdag! wips så är du där honey bun!

pöss!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin