lördag 3 januari 2009

Hjälp.


Jag skulle behöva Er hjälp att lösa en liten fråga. Det handlar om klänningen på bilden. Ända sedan jag såg den för första gången i somras kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Vad tycker Ni? Är den fin eller inte? Jag uppskattar all Er hjälp och ärlighet. Om det är så att någon finner den fin, så kan jag upplysa om att den kommer från Dolly Dagger och de har rea på den för tillfället.

tacksam,
Linn Ekholm

edit. I morse vaknade jag och bestämde mig för att jag verkligen gillar klänningen, men nu hittar jag den inte på hemsidan längre. Bu på mig som aldrig kan bestämma mig i tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, nääe. Den ser ut som en arbetsklänning från nån halvsunkig roadside diner... Gillar inte färgkombinationen. Konstiga nyanser ihop. Det gjorde inget att den var slut tycker jag. Du är finare naken, muuuahahahahaaa! =D

Make Me Up sa...

jag är fin naken. Gudaskruden är den finaste skruden. Hahahah. I ett parallellt universum kanske.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin