lördag 17 januari 2009

Helgens blogg.

Helgens blogg är utsedd. Denna vecka är det Mia, som driver bloggen The swedish girl som tar hem pokalen.




Juryns motivering: En mycket välskriven blogg med professionell attityd. Den förmedlar en känsla som bäst kan beskrivas som nordiskt sommarljus. Den känsla man får när man ser solljus filtreras genom en skir gardin tidigt en sommarmorgon. En känsla av vitt, rent, enkelt och stilfullt. Har du inte besökt den redan kan vi varmt rekommendera den.

ps. bilderna är lånade från The swedish girl, tjejen på bilden är inte Mia. De övriga bilderna kommer från två repotage hos skrivit i sin blogg.


4 kommentarer:

Mia sa...

Nämen oj! Vad glad jag blir. Bockar och niger, tack snälla!
Mitt första besök härinne men jag är hooked, vilken snygg blogg du driver!

Kram Mia

Anonym sa...

tack så mycket, nu är det jag som bockar och niger =0)

Miss Agda sa...

Vilken bra motivering, mitt i prick!

Make Me Up sa...

tack Miss Agda, juryn är ganska nöjd själv, hälsar dem. =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin