måndag 7 juli 2008

Dagens outfit


Ytterligare en bild från dagens lilla utflykt till Alsters herrgård. Underbara bilder sambon lyckas med. Efterbehandlingen gör att bilderna känns som gamla foton från 70-talets dammiga arkiv, men icke, det är dagsfärskt. 

Här har jag på mig några av mina absoluta favoritplagg! Röd och vitrutig scarf från Carlings, skön knälång tröja med guldfärgade knappar från Vila, en söt grå liten klänning under som jag inte minns var jag köpte, till detta har jag svarta leggings och ett par superslitna skor från Bullboxer som är mina absoluta favvisar! Själv tycker jag att jag ser lite ut som Snorkfröken i Mumintrollen i denna outfit.... Ännu mer på riktigt än vad det ser ut som på bilden faktiskt. 

Sköna kläder i skön miljö, kan det bli bättre?
Vardagslyx.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin