söndag 13 juli 2008

Snart dimper den ner i brevlådan...

Ropade precis hem denna på Tradera. En knallorange ögonskugga från M.A.C.  Det är min allra första produkt från dem så det ska bli riktigt spännande att få hem den och testa. Orange är helt positiv min favoritfärg på ögonskuggor just nu. Det är så fint när man är lite brun! (vilket jag nästan aldrig är så man får ju passa på!)

Har ni testat M.A.C.s produkter? Vad tycker ni?

Nej nu har jag lite pirr i magen för snart går tiden ut på några spännande auktioner på Tradera. Vinner jag ska ni få se på några sockersöta saker =)

Önska mig lycka till!

Edit: jag vann inte auktionerna på klänningarna, men började ändå fundera på att kanske hitta mönster och be min svärmor sy en till mig... Hon är superduktig på att sy! Vilken lycka!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin