måndag 14 juli 2008

Och såhär ser jag ut idag...

Japp, såhär ser jag alltså ut idag... Klänningen köpte jag i en bod på Smögenbryggan nu när vi var på semester. Skärpet och koftan hittade jag i min garderob. Kommer inte alls ihåg var var köpte dem... Lite lagomt sommarfint tycker jag på en dag som idag. Här jag är kan nämligen inte vädret riktigt bestämma sig. Ibland vill solen le med ett fint leende, men det är några riktigt sura moln också som tycker att himlen sa gråta en skvätt. Åh, vet ni vad? precis när jag skrev det om regnet började det regna utanför =)

Men egentligen borde jag byta om och måla lite i vår hall som vi har renoverat sedan tidernas begynnelse känns det som... Vi får se om det händer idag...

Ha en skön eftermiddag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin