torsdag 31 juli 2008

Smått och gott från idag.

Igår när jag var på hårsalongen köpte jag schampo och balsam, för gudars skymning har man aldrig haft blondering i håret tidigare är det som att få en peruk av svinto. Jag hade dock lite ångest när jag betalade, de kostade ca 200:- styck. Lite saftigt tänkte jag och mindes sist jag köpte schampo. På Coop. 30:-. Kan det verkligen vara så stor skillnad på schampo och schampo. Ja tydligen. Min svintoperuk sedan en dryg månad tillbaka, då jag gjorde första rundan med slingor, försvann! Så mjukt det blev, jag är förvånad än! Det kan man kalla vardagslyx! Healing Moisture från Lànza. 

Dessutom hade mina nya shorts kommit idag. De är så fina! Riktigt hög midja och de sitter jättebra. Vilket är en bedrift för jag ser ut som en anka. Är lite svank i ryggen, med andra ord. Det är därför jag aldrig köper jeans.... Mer om det någon annan gång.

Som om det inte vore nog med fina överraskningar idag, så tror jag faktiskt att min nya klänning från Dolly Dagger har kommit idag. Det kom i alla fall en anonym liten avi ifrån posten. Jag håller tummarna! Det kanske är bra att man inte får alla överraskningar på samma dag. Gissa om jag kommer längta efter att arbetsdagen ska vara över i morgon? 

Ja, just det, lovade bilder på mina nya skor. visst är de fina?


Nu är det natti natti, mina vänner. 

1 kommentar:

The Freelancer's FashionBlog sa...

Ja-a, de där skorna är nog väldigt tjusiga!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin