torsdag 17 juli 2008

Hittade mig själv nyss...

Hittade mig själv nyss. Inte på ett djupt andligt sätt. I wish. Nej hittade mig på bloggtoppen.se. Plats 577.

Därför tänkte jag uppmuntra alla att precis som på bilden släppa allt och bara rusa hit! Visst är det en ganska rolig tanke, att alla släpper vad de har i händerna och rusar till datorerna och sitter som klistrade vid min blogg. Hade jag varit en häxa, liksom den vi hälsade på idag, då hade jag kunnat fixa det. Hon kunde nämligen trolla. Hon trollade så alven Alvar trodde han var en kalv. På riktigt. Fast det tror ju inte vuxna på. Men det är sant.

Tjipp å hej.

ps. stretcha ordentligt efter att ni rusat till datorerna. Träningsvärk är inte kul. Jag kommer nog bara ha träningsvärk i magen för nu är mina hallon slut. Det fanns många från början.

Edit: Lämna gärna en kommentar, jag är så nyfiken på vilka ni är! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin