måndag 7 juli 2008

Som utlovat, mina ögonskuggor...

Här kommer en bild på mina ögonskuggor. Börjar längst upp i den vänstra stapeln, går nerät och gör om hela proceduren på högra stapeln.
Onyx - en becksvart skugga som med fördel används som eyeliner, fuktad eller torr.
Sex Kitten -en röd/brun rostfärgad glimmer. Glimmers är högskimrande skuggor.
Queen Tiffany -en varm grå glimmer.
Celestine -en ljust grå glimmer.
Queen Phyllis -en pärlemovit glimmer.
De tre grå skuggorna kommer från ett paket som heter Meet the Stones. Alla tre är matta skuggor.
De sista tre skuggorna kommer också från ett paket som heter Country of Wine. Merlot, Pinot Noir och Chardonnay. Alla tre är glimmers.

Om några dagar får min samling tillökning av en persikofärgad glimmer som jag bara inte kunde motstå när jag hittade den på Tradera.

Älskar att köpa smink. Fastän jag inte behöver mera egentligen.
Vardagslyx.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin