onsdag 30 juli 2008

Igår hände det grejer.

hej på er.

Igår var jag ledig från jobbet. Jag hade massa annat kul för mig. Jag började dagen med en dusch. Jag är en kronisk sjunga-i-duschen-person har jag insett. Min favoritlåt att sjunga i duschen är Mustang Sally. Det tokiga är att jag bara kan en fras ur den, nämlingen:
Mustang Sally, I guess you´d better slow that mustang down...
Det sjunger jag om och om och om igen. Men jag diggar det! Sen skippade jag frukosten. FY på mig! Köpte lunch till Sambo som vi åt tillsammans istället. 

Efter det gick jag på stan med mig själv. Kom dit lite tidigt så när jag hade gått i alla affärer jag ville var det fortfarande en timme till mig klipp och slingtid. Så då satte jag mig på en bänk och vickade lite på tårna.

Sen klippte jag mig. Och gjorde slingor. Nu är jag blond! Så vansinnigt ovant.

Dessutom började jag den långa processen med att gå in mina nya skor. Tre skavsår och tre vattenblåsor på varje fot blev resultatet. Men ack så flotta de är! Märket är Tiamo. Ska vara lite duktigare med kameran i morgon, då ska ni få se mina nya älsklingar.

Nu ska jag gå till kojs för att orka med morgondagen... Natti natti.

ps, nu har jag beställt (läs Sambo) den här fina klänningen från Dolly Dagger. Hoppas den kommer snart!
Dessutom hoppas jag att dessa kommer snart, det är ett köp på Tradera.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin