torsdag 18 juni 2009

Preparations.


Japp, hela sverige håller andan, skyndar fram på landets alla matbutiker och är förväntansfulla inför morgondagen. Midsommarafton. Underbara dag. Vi har precis armbågat oss fram på vårt lokala Coop. Stackars de som jobbar i matbutik.
Sweden is buzzing today. Everybody is fighting their way through the supermarkets. Planning, longing and preparing for tomorrow. Midsummers Eve. The strongest tradition we have in Sweden. If you are planning on visiting Sweden, come on Midsummers Eve and make sure you get an invitation to spend the night with swedes. 

Jag och Sambo har jobbat hela dagen och är nu trötta som små barn, ska slänga oss i soffan snart.
A and I have both been working all day and are now headed for the sofa.

I morgon tänkte jag bara en marängtårta att ta med mig när vi ska bort till C på kvällen. Jag tänkte ni kanske vill se? Den är både himmelskt god och tråkigt nog väldans mäktig. Mums! Självklart ska ni också få se hur jag tänkte klä mig i morgon. Tänk Grease...
Tomorrow I plan on making a meringue cake to bring to C tomorrow night. It's heart breakingly delicious! And of course I'll let you see my outfit for tomorrow. Think Grease...

Regards,
Linn Ekholm

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin