fredag 5 juni 2009

On the road again.

Nu sticker jag iväg på utflykt. Hela familjen ska åka ner till Småland för där blir det släktkalas i helgen. Åh, så jag hoppas att det har köpts ostkaka. Riktigt ostkaka. Inte såntdärnt plagiat som nuförtiden finns på var och varannan affär. Ja, det blir hur som helst en nätt tur på 40 mil eller så. Jag, mina två bröder och min brorsdotter åker tillsammans. Det kan bli livat.. 

Visst är min packning lite komisk? Jag kan alltid planera i minsta detalj vad jag ska ha på mig, så själva klädpackningen blir ganska kompakt. Det är alltså den vita väskan. Vet ni? Halva väskans innehåll är min hårfön! Däremot lyckas jag aldrig sortera ut vilket smink jag måste ha med. Därför får hela sminkväskan följa med. En inte så fin, men ack så praktisk plastväska är det. Tror jag köpte den på Coop, på deras fiskeavdelning. Mitt bland metspön och krokar hittade jag den, min sminkväska.

Now I'm off for the weekend. Me and my family are going to visit my relatives. We're a big family, so with aunts, uncles, cousins and their childen I'd recon we're about 40-50 people. A big party! A long ride though, about 250 miles. 

Is'nt my packing a bit odd? The white bag holds the clothes I'm bringing. Well, actually my blow dryer takes up half of the bag! I'm almost always a light packer, since I plan my outfits in good time. However I never manage to plan my makeup so the whole bag comes with me. A not so pretty, but oh so practical plastic container. I found it in a supermarkets fishing section. There it was, in between fishingpoles and fishing hookes. 

Well, I'm off. See y'all again after the weekend. Promise to take lots of pictures, if I can find the charger for my camera that is...

Regards,
Linn Ekholm

ps. since I'm off, the Weekend Blog Trophy will have to wait until next week. ds.

3 kommentarer:

Mia sa...

välkommen ner till kossorna. glöm inte regnstövlarna!

kram

MissRedLips sa...

i use something almost identical to your plastic makeup case for jewelry and accessories when i'm traveling. it's not the most glamourous, but it keeps me things in place without getting all tangled together. i think it's a great idea for makeup, too! :-)

Make Me Up sa...

Mia:
Småland visade sig från sin finaste sida, med fint väder, alla underbara röda stugor, massor med kor och de obligatoriska miljarderna med knott. Huvudet kliar bara jag tänker på det =0)

MissRedLips:
good to know I'm not the only one who uses this non-glamorous solution. How ever, we are a very practial bunch, aren't we?

xoxo

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin