måndag 1 juni 2009

Panik!

Ja, jag har lite sommarångest. Det är ju redan första juni för bövelen! Det känns som högsommar ute och då känns det nästan som om sommaren snart är slut, trots att jag vet att den knappt ens har börjat.

Nåja, jag har jobbat hela dagen. Inomhus. Men i morgon är jag ledig, tydligen ska det bli kallt och regna. Det positiva i det är att man kan pyssla inne hela dagen utan att få dåligt samvete. Blogga mer hinner man ju också. I morgon tänkte jag göra ett inlägg om en håruppsättning som jag visade på bild för en vecka sen eller så.

Nu blir det soffhäng och kanske lite choklad.

hej.
Linn

8 kommentarer:

Emma sa...

Du kan göra något spontant och komma hit och leka med mig hela dagen imorrn! Vi kan pyssla och greja och hänga upp tavlor och inreda och fika och kramas och äta mat!

JJJJJAAAAAAAAAAAAA!

Emma sa...

Vill du följa med och hälsa på Adam en sväng i sommar förresten? Tänkte försöka åka över iallafall en helg.

Puss!

Make Me Up sa...

ahhhhhhhhhhhhh! ( svar till kommentar nr 2)

Måste tvätta kläder och bilen jueh =0( Ska åka bort till helgen och i morgon är sista lediga dagen innan jag åker... men kanske. vi får se helt enkelt. Annars kan väl du komma hit? Vi kan göra rabarberpaj och rabarberkräm. Du kan få med dig flera liter hem! Wihoo!

Puss!

Make Me Up sa...

ps. (fortsättning på svar till kommentar ett) jag har ju för några dagar sedan dessutom berättat hur sjukt ospontan jag är. Emma, du borde läsa min blogg lite noggrannare. Tycker du inte det? Du borde dessutom veta detta om mig utan att läsa bloggen. Eller hur?

puss.

Emma sa...

Men pucko. Det var ju en passus till det inlägget. Jag fixade en chans för dig att få vara lite spontan! Ta med smutstvätten och bilen, och så drar vi till pappa och tvättar bilen, och så tvättar vi akuttvätten här. (Jag har ingen diesel och måste greja här hemma till gästen som kommer imorrn em/kväll.)

Och så tar du med en miljard rabarber så gör vi paj och kräm här!

Make Me Up sa...

eh, åh, blev svårt nu. Gah. Oj. Hjälp. Svårt.

Mia sa...

Jag fattar vad du menar med den där ångesten. Sommaren kommer och går så snabbt. Så är det egentligen med alla grejer man längtar till. Det är nästan mysigare att längta för när det väl kommer får man så bråttom att hinna njuta av allt. Det blir i sig ett stressmoment.

Du har rätt om solen också. Idag gömmer den sig bakom molnen och då har man inte dåligt samvete för allt annat man vill pyssla med. Surfa online, kolla på film, leta efter en cykel, laga mat och annat roligt.

Vad ska du göra i sommar då? Några särskilda planer?

Stor kram
Mia

Make Me Up sa...

nä, inga speciella planer. Bara små turer till mormor och annan släkt. Pyssla i trädgården och slappa så mycket jag bara kan =0)

Du då? när blir det åka av till France förresten?

Bamsekramar!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin