tisdag 2 juni 2009

Finbesök av syster Yster.

Idag fick jag finbesök av min syster yster Emma. Eller hon är inte min syster på riktigt, men hon är min allra finaste bästaste vän och jag älskar henne precis så som man älskar en syster. Så vi har bestämt att vi är systrar. Då fick jag en extramamma och två småbröder som bonus. Smart va?

Såhär ser jag ut idag, med lite bondflätor runt knoppen. 

Jag och Emma åkte och shoppade lite. Titta på hennes fina bil! Ser ut som en Mustang, fast det är det inte.

Så här ser världens bästa vän ut. 

Nu ska vi strax göra rabarberpaj.

Puss så länge.
Linn

4 kommentarer:

Emma sa...

Japp. Smartaste beslutet någonsin tror jag bestämt! =)
Och jhädrar i min lilla låda vilken fin bil! Fast den är lite sådär halvrolig att rörsöka köpa reservdelar till... :-/ "Nej tyvärr, det har utgått. Du får leta i veteranforum på internet." Suck. Fast det är han lätt värd, min Blixten!

Make Me Up sa...

Japp. Lätt värtet! Den är skitfin! Så det så. Precis som du min lilla sötis!

Make Me Up sa...

kanske kan fråga pappa i helgen om han vet några bra skrotar man kan ringa. Han ringde ju runt till halva sverige när han skulle ha delar till någon av sina bilar här om sistens.

Byström sa...

nu tycker ja att du ska komma hit på besök så du får ta kort på en riktig bil!

Pöös

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin