tisdag 16 juni 2009

Cold summer.

Nog för att det är 16 juni, men sommar kan man väl knappast kalla det? Jag hade tänkt ha bara ben idag. Tji fick jag, nästintill förfrusen fick jag på mig strumpbyxorna jag visade här plus ett par riktigt varma och sköna yllestrumpor. 
It says July 16th in the calendar, but it sure ain't summer. I had planned not to have stockings today, but since I almost froze to death I put on these stockings, and a pair of warm wool socks. 

Istället för tröja fick det bli en stor sjal. Den här köpte jag på semestern i Egypten, när jag och Sambo var där i februari.
Instead of a cardigan I put on this nice shawl I bought in Egypt, when A and I were there this February. 



Och några hårbilder till. Jag ser ut som Teskedsgumman i håret idag. Lite i alla fall.
And a few more hair pictures.

Regards,
Linn Ekholm

4 kommentarer:

Darla: Retro Ways sa...

Your hair looks so adorable and your eyes are such a gorgeous color.

Make Me Up sa...

oh, thank you! ( and right now my cheeks matches my shawl =0) )

This is actually my bad hair-day saver. Just pop your hair into a bun and no one can tell you're having a bad day =0) !

xoxo

Moa - En magisk purt... sa...

Men du var väldigt söt ändå!

Make Me Up sa...

håhå, tack ska du ha Woa =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin