lördag 20 juni 2009

Comfort.

Idag är en dag som till fullo handlar om bekvämlighet och komfort. Då blir det baggy jeans, skjorta, gubbkeps och mammas gamla skinnjacka som gäller. Min stil kan kanske beskrivas som lite, eh, eklektisk. Ena dagen är jag vintageinspirerat flickig och nästa är jag klädd som en busig pojkflicka. Och jag älskert. Så många fler outfits och stilar jag kan rocka. Det känns befriande att inte enbart hålla sig till en stil.  Bilderna är fotade av Sambo och får därför inte lånas utan hans tillåtelse. Maila mig och fråga.

Today is a day with comfort written all over it. Baggy jeans, shirt, hat an dmy mothers old leather jacket is a perfect comfort outfit. My style could perhaps be described as somewhat eclectic. One day I'm all about vintage and girly dresses and the next I dress lika a tomboy. And I love it. It gives me a feeling of freedom to be whoever I want to be, that perticular day. That in itself gives me the freedom to explore all sides of my personality. Anyhow, the pictures belong to A so if you want to use them you'll need to e-mail me and ask beforehand. 

Skor / Shoes- converse knock offs
Jeans - Twisted by Levi's
Skjorta / Shirt - Lee
Jacka / Jacket - mum's old
Keps / Hat - Local market

Later,
Linn

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin