tisdag 18 november 2008

Shopping.


Wii, lite shopping blev det allt på kvällskvisten. Nu ska de bara trilla ner i brevlådan. Hoppas hoppas hoppas att de passar! Tycker ni om dem? De kommer från Ellos. 

Den enda nackdelen är att de tog en ansenlig stor procent av kvarvarande kronor på kontot. Det säger mer om min ekonomi än om hur dyra stövlarna var är jag rädd... Men några minuter till tänker jag ignorera det faktumet och bara vara glad över att jag snart har ett par nya stövlar.

Sov gott.
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, de ser jättehöga ut. I skaftet alltså. Ska bli roligt att se när de kommer! Ring mig då! Puss

Make Me Up sa...

I call you. De är nog ganska höga. detta är mitt mest nervösa internetköp någonsin tror jag... fick dock leveransbeskedet idag, 9-11 dagar. Vilket antiklimax =0( jag vill ju ha dem nu!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin