söndag 2 november 2008

Här sitter jag...


...och funderar lite. På vilka ni är. Kan ni inte hojta till i kommentarsfältet så jag kan kika in till er också? Just så här ser jag ut ikväll när jag sitter i soffan och glider runt på internet. Min sköna myströja är ett måste. Sen är det bara att burra upp i soffan med minst en filt och massa kuddar. Ljusprickarna är faktiskt våran ljuskrona. Den är fin med en glasbubbla runt varje lampa.

 Vad gör ni denna fina söndagskväll?

Hoppas du får en ny fin vecka!
/Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

mysig tröja där! det är svårt att veta vem jag är, men jag är: rödhårig, kär, glad i snö och snowboardåkning och söndagslånga frukostar! vem är du?

Make Me Up sa...

jag är en tjej som gillar allt som är tejigt. Älskar att traska runt på loppisar och vintagebtiker. Det bästa jag vet är sötsaker och fina små saker. Favoritårstiden är höst och vår. Det är så fint när naturen skiftar skrud dessutom är det lagom varmt då =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin