onsdag 5 november 2008

Lite ny inredning.

Bilden är lånad från recept.nu

hej på er. Idag längtar jag till allt vad den stundande vintern har att erbjuda. Enormt mycket. Snöflingor. Levande ljus. Pyssel. Färgerna vitt, grönt, rött och orange.
Dofterna. Apelsiner. Pepparkakor. Lussebullar. Värmen och doften från köket när julbaket är i full gång.

Mest av allt längtar jag just nu till glöggen. Blossa ska det vara. Har letat i affärerna i två veckor nu. Ingen glögg. Dock så har de annonserat om semlor, vilket känns som helt fel ordning. Men det är ju ett sidospår.

Jag längtar så mycket att jag till och med bytt lite utseende här på bloggen. Vad tycker ni?

Hej.
Linn Ekholm

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nivå tolv på Text Express! 7970 poäng, who's on fire!?

Nu ska jag gå och börja packa i lådor och kartonger, usch! Pussas

Make Me Up sa...

text express, det var länge sen! (mitt high score var dock 5-siffrigt när jag senast spelade... In your face! =0)

<3 <3 <3

Lycka till med packningen. Puss!

Anonym sa...

Nää, bajs på dig din lilla bokmal!

Hoppas handen mår bättre. Jag har smsat dig idag, men det går ju fan fortare att skriva till dig här!

Ett paket kläder anländer kanske till mig från Arvika till Karlstad på fredag. Ska du in till stan får du jättegärna möta upp henne vid sjukhuset klockan tre, annars har jag sagt att hon kan lämna av det på Elis, om ok? Då kan jag bara skicka in en lastbil att hämta det nån dag...

Puss! (Ps. packat en (1) kartong än så länge. Det går jättefort och är jättekul! Eller inte. Suck.)

Make Me Up sa...

nu har jag skickat sms till dig också! =0) Självklart kan jag möta upp henne på sjukhuset. Är det kläder till dig?

Och du, en kartong är mer än noll kartong. Liksom en krona är början på en miljon. Så, är ditt glas halvfullt eller halvtomt min lilla gräddbakelse?

Puss!

ps. jo handen är mycket bättre. Nästan helbra. Fick ett nytt paket idag på vårdcentralen, men det var så fint så jag ska få packa in det själv tills det är bra. Tack för det säger jag, då slipper jag betala 100:- varje gång!

Anonym sa...

Jamen så trevligt då! Nä det är kläder till Skrutt =) Det är ju så tråkigt att handla barnkläder. Eller inte! Men vad du är snäll då hjärtat! Då säger jag till henne att du möter upp, och så återkommer jag med detaljplanen! =)

Pussssss

Make Me Up sa...

Ja, jag tror det ligger i ditt intresse att kanske påminna mig när det börjar närma sig kanske...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin