fredag 14 november 2008

Norsk skogsprinsessa.


Den här fina klänningen köpte jag på tradera. Är från H&M från början. H&M har förövrigt totalrenoverat sin butik här i min lilla stad. Mycket fint hittar man där nu. Vilken Makeover!

Idag känner jag mig lite som en fin liten skogsprinsessa från norge. Kan dock inte riktigt ha en såhär fin  klänning på mig utan att vilja ha något grovt på mig för att balansera det sockersöta.... Vet inte om jag skulle vilja ha raggsockar till den hela tiden, men just idag så har vi kalla golv, så då passar det fint. (Dessutom behöver man vara varm om fötterna när man bor i skogen, och det gör ju en skogsprinsessa, det vet ju alla.) Nästa gång kanske det blir en tjock kofta. Vem vet?

Trevlig helg, hoppas den blir precis så som ni vill ha den.
Linn Ekholm 

ps. om ni undrar varför jag har skrivit om norge nu två dagar i rad, så är svaret ganska enkelt. Jag är norsk. Eller i alla fall till hälften. Kanske är det så att jag saknar mina galna norrmän lite mer nu än vanligt... ds.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin