söndag 16 november 2008

Drömma får man...


Åh, jag hittar alltid så mycket fint när jag surfar in på Dolly Dagger. Jag skulle så gärna vilja ha den fina korta jackan både nu i höst och till våren. Speciellt fint blir det ju med en fin rosett runt halsen, kunde inte bestämma vilken färg som var favoriten utan båda fick vara med. 

Dessutom helt ärligt, vill inte alla ta på sig en röd basker på hösten och låtsas att man är i Paris och promenerar under Eiffeltornet?  Där skulle jag också ha på mig den rutiga toppen tillsammans med min nya svarta pennkjol och riktigt höga klackar. Då skulle jag allt se bra fransk ut tror jag. Den söta gröna äppelringen fick vara med just för att den är så söt.

Om ni undrar hur det är att beställa från dem, så kan jag berätta att det går finfint för det har jag gjort. Jag köpte då en helt underbar blå polkaprickig halternecksklänning. Smidigt som bara attans.

hej.
Linn Ekholm

4 kommentarer:

Anonym sa...

nope känner intealls för å ta på mig en röd basker å springa omkring =)

Make Me Up sa...

jorå! Klart du gör! Du skulle vara finast på byn om du gjorde det! Puss!

Anonym sa...

Åhåhåh en massa ögongodis juh!älskar den hemsidan(L)deric

Make Me Up sa...

jag också! Jag kan rota runt bland deras varor hur mycket som helst!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin