måndag 3 november 2008

Aj.


Jag är världens klantigaste. Idag la jag handen på en varm spisplatta. Brände hela handen. Fick åka till akuten. Min högra hand är en stor vit boll av bandag nu. Det tar en evighet att skriva på dator nu. Suck. Hemma en vecka. Hej då sociala livet. Hej lappsjuka.

Alla ni som läser detta måste tipsa om era favoritnätsidor så jag har något att göra om dagarna. 

(Bilden har jag lånat från bloggen Olsen Anonymous. De är lite finare än jag för tillfället. Klicka på den så blir den mycket större.)
Kram på er!
Linn Ekholm

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men älsklingen! Stackars stackars stackars dej! Men då kan du ju följa med mig till Stockholm i helgen! Jaaaaa! =) Eller komma hit och underhålla Andreas när jag är borta! Jaaa! =D Puss

Make Me Up sa...

i helgen ska jag och anders på kalas i töcksfors. Hur ska jag ta mig till Andreas hade du tänkt? Anders fick växla i bilen hem från jobbet... =o)

pusselipuss puss!

Make Me Up sa...

vad ska du göra u hufvudstaden för övrigt?

Anonym sa...

Jag ska ju jobba på Syfestivalen och sälja fudge! Vi pratade ju om att du skulle följa med och du sa att du skulle kolla om du jobbade! Dumma dej som åker på kalas istället! Andreas kommer och hämtar dig vettu! =) Hoppas handen är på bättringsvägen. Pussen

Anonym sa...

Och jag vill fortfarande ha telefonnummer till Tomas, för övrigt... :)

Make Me Up sa...

kollade faktiskt igenom min sms-inkorg idag och insåg att jag inte hade gett dig det än. Ska fixa det. Jag lovar! =0) Jorå, idag har jag inte lika ont som igår, inte speciellt ont alls faktiskt. Men det kan bero på mina piller kanske =0). Så det var den här helgen syfestivalen var? Attans! jag som ju faktiskt har börjat tycka det är kul att sy. På riktigt!

Pusselipuss puss

Anonym sa...

Fina bilder!
Hoppas handen mår bättre snart

Har du en favorit blogg?
Just nu kan du nominera din favorit blogg i min blogg under inlägget "Vem blir månadens blogg?"
Kanske du vill nominera din blogg till och med?

Anonym sa...

men aj aj aj! srackars dej. hoppas det läker snabbt!
en sida jag alltid besöker för att bli lite glad är icanhascheezburger.com, men den känner du kanske redan till.

Make Me Up sa...

nej den har jag inte sett. Ska kollas direkt! =0) Tack för tipset!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin