tisdag 18 november 2008

Idag. En ledig dag.


Idag har jag varit ledig hela dagen. Det har varit helt underbart! Åkte till stan på förmiddagen, fönstershoppade, drack gott te och mådde flott.

Sen blev det träning som jag skjutit upp tills i morgon i säg, tja cirka fyra månader. Endorfiner är ändå smarta små hormoner för gisses vad fint man mår efter att man har rört på sig en timme. Nu lovar jag mig själv dyrt och heligt att det ska bli mer av den varan i mitt liv. Såklart. Hehe..

Idag fick kameran stanna hemma själv hela dagen, så bilden är från i somras. Då hade jag ljusbrunt hår, så det är lite ovant att se tycker jag.

Nu ska jag beställa ett par stövlar från Ellos tror jag... Så svårt med stövlar tycker jag. Skaften är alltid så fasligt smala. Har alla utom jag sugrör till vader? Jag tycker ju inte att mina vader är så himla ovanligt stora... Nåja...

Ha en fin kväll!
Linn Ekholm 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du... Jag ska lösa kort på friskis så fort det blir litegranna pengar över. Alltså efter flytt och jul. Eller när/om jag får jobb på Elis i Kga så de kan betala =D Har nu lyckats äta upp mig nästan alla kilon jag gick ner när jag körde en friskisvända förra gången. Suck.

Make Me Up sa...

åh, men du är ju lika fin ändå ju!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin