onsdag 26 november 2008

Göteborg.

hejsan.

Tänkte att ni ska få se lite bilder från vår underbara helg i Göteborg. Ni ska också få stifta bekantskap med några av mina älskade familjemedlemmar. Alla bilder är det Sambo som står för. 


Vi börjar med resan ner. En mycket trött Linn i en ganska tom tågvagn. Skönt att slippa köra bil ner, då kan man ju inte sova eller läsa bok.

När vi kom till hotellet gjorde vi i ordning oss för att gå till julmarknaden på Liseberg.

Detta är jag och min älskade brosdotter Moa. Det var jättespännande på Liseberg tyckte hon.

Vi åkte upp de långa rulltrappor till Lisebergstornet. Där fanns också en mysig marknad med olika hantverk.



Min älskade far och underbara Moa står och tittar på alla som åker skridskor. De var duktiga tyckte alla. Dessutom gömde det sig kaniner överallt.



Skymningen faller över Liseberg. Det var helt enkelt magiskt!

hoppas ni har en fin kväll!
hej.
Linn Ekholm

ps. jag vill bara förtydliga att dessa bilder ej får användas av andra, utan tillåtelse av fotografen, nämligen Sambo. Detta vore ett brott mot upphovsrättslagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skriver så fingrarna blöder...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin