söndag 30 november 2008

Helgmys!

Nu har vi haft en såndär finfin helg igen. Det som gjorde denna helg helt underbar är att vi var hemma hos mina föräldrar och var med på deras julbord som de hade med sitt företag. Aldrig förr har jag ätit så god julmat. Förutom förra året när de hade julbord på samma ställe. Det gör så ont i hjärtat när man så gärna vill äta mer för att det är så fantastiskt gott, men inte kan för magen skriker STOPP!

Idag har jag varit själv hemma hela dagen, eftersom Sambo jobbar. Jag har pysslat lite med att göra hemmagjorda julkort och lite senare ikväll kommer helgens blogg att utses!

hej.
Linn Ekholm

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pysseltant. Kom hit och pyssla ner vårt bohag i kartonger istället! Och krama mig och töm en vinare.

Make Me Up sa...

Jaha ja, det tycker du ja? Vad sägs om att jag tar en sväng förbi ert bohag till helgen kanske?

pusselipuss!

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Make Me Up sa...

ska bara kolla så inget är planerat redan, men det tror jag inte. Sambo är o Holland då. Amsterdam. Tävling. Ska kolla energi-kontot också....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin