lördag 8 november 2008

Helgens blogg.

Denna helg är det min nya storfavorit som tar hem priset som Helgens Blogg. Nämligen Book of miri.  Utan tvekan måste jag in och kolla på hennes sida varje dag. Störtskön.

Juryns motivering: Helt klart en av de skönaste bloggarna som finns där ute för tillfället. Orginell och med en fantastiskt personlig känsla får vi ta del av Miris vardag. Fina och smått tokiga bilder på henne själv där hon visar upp sin stil som är unik och inspirerande! Mer Miri åt folket!


bilderna har jag lånat från hennes blogg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då konstaterar du och jag att spisar är en styggelse.

Å jag håller helt och klart med dig. Miri har grym klädstil!Gillar hennes blogg jättemycket.

Make Me Up sa...

japp, spisar borde bannlysas =0) Men Miri posar ganska bra med dem... Det kanske är det dem är till för! =0)

kramelikram!

Anonym sa...

å men fina linn!
vad glad jag blir. och rörd. tack så mycket för dina fina ord. jag är så smickrad och glad att vara din helgens blogg. jisses vilken ära! :)

kram!

Make Me Up sa...

hej miri! kul att du blev glad! hoppas du haft en trevlig semester!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin