söndag 9 november 2008

Sekreterare.


Har gjort några fynd på sistone. En pennkjol hittade jag på Gina Tricot. Det har jag letat efter hur länge som helst. Har man, eh, kvinnliga former är det svårt att hitta en pennkjol som sitter bra runt rumpestumpen samtidigt som den inte glipar runt midjan. Ska hela sanningen fram så är det en tulpankjol, men vad gör väl det när det ser ut som en pennkjol på?

Mitt andra fynd gjorde jag igår på Kappahl av alla ställen. En söt blus som var på rea, trodde jag. Men det visade sig att den var på super-rea! Från 279:- till 62,50:-. Perfekt och alldeles lagom. 

Västen kommer från H&M för herrans massa år sedan. Mina svarta pumps kommer från scorett. 

Ibland vill jag bara ha ett jobb där man kan klä sig lite såhär. Fast å andra sidan skulle jag få krupp redan andra dagen och känt ett behov att sätta på mig en knasig hatt eller röda strumpbyxor och en galet stor brosch.

hej.
Linn Ekholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fiiiiiiiiin som vanligt! Nu är jag hemma från Stockholm med ett stort garnnystan och ett stickrecept till dig, för du ska sticka en mössa åt mig i julklapp. Jajjemän, det har jag bestämt! Skönt att vara hemma ock få kramas =) Puss

Make Me Up sa...

wii! då blir det en present till både dig och mig =0) hmm, då måste jag ju lära mig sticka... roligt! Har du haft det bra i hufvudstaden?

Pusspuss!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin