tisdag 2 september 2008

Hemmafrun i farten.

Jo, i förra inlägget lovade jag att jag skulle berätta vad jag gjorde här om dagen som var smått sensationellt för att vara mig. Jag lagade mat! Och alla som känner mig vet att det händer inte ofta vill jag lova! Men det blev riktigt gott vill jag lova, Sambo blev rejält förvånad! Köttgryta som fick puttra i en timme, med morötter, selleri, röda linser, lök, kantareller och karl-johansvamp. Mumselimums!

Nu till mer intressanta saker än matlagning, jag fick hem min tröja som jag köpte på Tradera. Bild på den finns i förra inlägget. Den är lika söt på riktigt som på bilden. Nej, till och med sötare!

Vad har ni gjort idag? Något spännande?

Med Vänliga Hälsningar
Linn Ekholm

*********************************************************
Today I got my new cardigan shown in the latest post. It's even cuter in real life than in the picture. Lovely!
What have you been up to today?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin