fredag 5 september 2008

En tia eller två till önskebrunnen.






Klänningarna kommer från Barbara Brown. Värt att kika på hemsidan! Radion hittade jag på Roberts Radio. De hade också riktigt mycket fina saker.

Förövrigt har jag haft en väldans fin dag, förutom att sambo är i Stockholm två dagar på jobb... Däremot hinner man ju då köpa present till karslokens stundande födelsedag. Men jag måste vänta med att berätta vad jag köpt, utifall han skulle surfa in här och kika.

Natti natti.
Linn Ekholm

************************************************************
I just found these wonderful retro looking dresses and radios and I just have to add them to my wishlist.

2 kommentarer:

Johanna.B sa...

Vilken härlig radio! Riktigt häftig, retro i all ära! :)

Ha en bra dag!

Kram
/Johanna

The Freelancer's FashionBlog sa...

Oh jag skall definitivt ta och kolla på hemsidan, även om jag VERKLIGEN inte behöver eller ens FÅR köpa något under närmaste framtid..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin