torsdag 25 september 2008

Önskelista till födelsedag. /inlägg till kalasbjudna.

Hej.
Om några veckor fyller jag år. Vi ska ha storkalas. Vi är tre i familjen som firas samtidigt. Ständigt denna ångest, vad ska man köpa? Vad kan tänkas passa?

Lyssna noga nu familjen, här kommer en önskelista som ni kan följa till punkt och pricka. Jag önskar mig inga fler saker eller prylar! Om ni köper saker till mig, spara kvitto för då åker det tillbaka till butiken. Här kommer en önskelista över vad jag önskar att ni gör med pengarna istället.

  • Sätt in pengarna på Cancerfonden. De har en flik som heter Gratulationsgåva. Bra idé tycker jag!

  • Sätt in pengarna på Childhood. Hjälp mig hjälpa många utsatta barn!
  • Ge mig ett gratulationstelegram från WWF. Klicka på "skänk en gåva". Vem kan motstå denna underbara tigerunge? Vill ni inte hjälpa mig att hjälpa honom?


Inget skulle glädja mig mer än att få detta i present. Om ni tycker att det är krångligt att göra det över internet så kan ni ge mig kontanter, för då kan jag ge dem till en utvald välgörenhet.

Med Pryltrötta Hälsningar
Linn Ekholm

**********************************************
This is a post to my friends and family who intend to buy me a gift for my birthday in a couple of weeks. Don´t. I´d much rahter you donate the money to charity instead. Here are three suggestions.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin