söndag 31 augusti 2008

Vunnen auktion! Wiiie!!

Jag är och har alltid varit förtjust i koftor. Är det inte helt underbart att vira en kofta runt sig när hösten börjar ge sig till känna? Nu råkar det sig som så att jag har letat efter en kofta som jag kan ha till min nya Trashy Diva klänning, som ser ut såhär:
Jag vill ha en kofta som dressar ner klänningen lite, så man kan ha den på vardagar också. För den i sig är liiite för dressad att ha som vardagsklänning tycker jag. I alla fall när man ser den på riktigt.

Nu till den riktigt spännande nyheten. Jag surfade runt lite på Tradera idag och hittade en jättesöt kofta i min storlek. Den ser ut såhär.

Bilden har jag lånat från säljaren. Bättre bilder utlovas när jag fått hem den. 260:- fick jag ge för den. Fynd, tycker jag. Jag hoppas att de olika blåtonerna passar ihop. Åh, jag hoppas det blir fint! Ett par grova krämvita strumpbyxor till så hoppas jag det blir toppen.

Faktiskt så skulle jag nog vilja ha den här koftan till nästan vad som helst. Klänning. Jeans. Kjol. Uppklätt med höga klackar eller skogspromenad i gummistövlar. 

Vad tycker ni om den? Finns det fler som jag, som älskar koftor? Och klänningar? Klänningar med koftor till?

Nu är det nana som gäller för mig, ska upp till en ny arbetsvecka. I morgon ska jag berätta om något jag gjorde idag som skulle få min mamma att tappa hakan. Något som de flesta gör dagligen, men som jag gör kanske 10 gånger på ett år. Det ni. Blir ni nyfikna nu? En gissning kanske??

Med Vänliga Hälsningar
Linn Ekholm

 ************************************************************
I Really like cardigans. Almost as much as I like dresses. I just bought one at Tradera (swedish ebay). I love it! Do you like it? I think it goes with anything.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt

Kitten loves vintage sa...

Oh, vilken tjusig kofta! Gillar verkligen färgen och mönstret - grattis!

Make Me Up sa...

till er båda, tack så mycket! =0) den har seglat upp till toppen på min favoritlista över mina kläder. =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin