fredag 12 september 2008

Förberedelser.



Jag och Sambo har planerat sedan i våras. Alla är bjudna och alla längtar. Nu ska bara allt utföras och förberedas. Mycket som ska ordnas och pysslas i ordning. Vi ska nämligen ha kräftskiva!

Det kommer bli en lite udda kräftskiva eftersom jag och några till inte äter kräftor... Hm. Nåja. Jag har farit runt hela stan idag, fixat bord, tält, kräftor och dryckesvaror. Trots att jag borde ligga hemma och kurera min förkylning!

Jag tror att vi kommer ha riktigt kul, alla längtar och har lovat att ta med sitt gladaste humör!

Trevlig helg på er!
Linn Ekholm

************************************************************
Today has been all about preparing our big party tomorrow. Tents, tables, food and drinks all need to come together today. However, what I really needed today was to stay at home so that my cold could get better.  However, I really am looking forward til tomorrow! 

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

vad roligt!
hoppas ni får det toppen :)

Anonym sa...

Men så himla gott, jag blir lite smått avis för jag är sjukt sugen på kräftor och ingen kräftskriva verkar det bli. Helt rätt att bjuda in till kräftskriva. Ät en för mig också.

Kram!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin