tisdag 23 september 2008

En perfekt grön kappa på Coop.

Jag och Sambo var på Coop tidigare idag och handlade lite. Vid mjölkdisken tvärnitar jag. Jag får syn på den mest fulländade kappan jag någonsin sett. Den var perfekt! I en murrigt grön färg var den underbart skräddad. Den såg nätt och tunn ut samtidigt som den såg varm och skön ut. Den hade bälte i midjan. Åh, vad jag önskar att jag hade vågat fråga tjejen var hon köpt den! Nu har jag nämligen googlat i flera timmar, men inget kommer i närheten. 

Jag kommer aldrig hitta en lika fin kappa. Det känns lite tungt i mitt hösthjärta.

Har ni något plagg som ni sett och aldrig hittat igen?

Med Sorgsna Kapphälsningar
Linn Ekholm

******************************************
I saw the most perfect coat on a woman at the grocery store. It was truly perfect! Forest green. I´ve googled for a couple of hours now, but faild to find anything like it. I´ll never ever find a perfect coat like that again. Right now, my heart bleeds.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin