söndag 14 september 2008

Lyckad helg!

Det har varit en riktigt trevlig helg. Kräftskivan igår blev riktigt lyckad, tack vare alla trevliga människor som kom. Kräftorna var goda  och ölen flödade. De sista gästerna gick hem strax inan två, så vid halvtre snåret kom vi i säng.

Klockan ringde igen vid 06.30. Det värkte i hela kroppen! Vi var tvungna att gå upp, för idag döptes min brorson. Jag är en av hans två gudmödrar. Han döptes till Elis Gunnar Göran Ekholm. Det var lite jobbigt att stå längst fram i kyrkan och vara så trött, men det modigaste jag gjorde idag var att jag sjöng i kyrkan! Jag har inte sjungit inför folk på säkert 8 år. Som tur var fick jag fantastisk hjälp av en otroligt begåvad kille som heter Olle. utan honom hade jag aldrig vågat! Vill ni höra honom sjunga? Tryck Här. Han är så sjukt duktig! Olle, jag är hemligt kär i dig!

Nu ska jag lägga mig, börjar jobba kl 7 i morgon och har en 12 timmars arbetsdag framför mig...

Med trötta Hälsningar
Linn Ekholm

******************************************************
It´s been an eventful weekend with too little sleep. Olle, I have a crush on you, but only secretly. If you 
want to hear my talented friend sing, click Here.

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

hoppas att du fått sova ordentligt så att du orkar med dina tolv timmar :)
själv jobbar jag bara 5 timmar idag...
vad jobbar du med nu igen?

kramelikram Lady T

Make Me Up sa...

Det har jag nog kanske inte berättat, jag jobbar i butik. Det blev 12 timmar pga en hel arbetsdag plus inventering på kvällen/natten. Jag var supertrött! =)

kramisar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin