söndag 21 september 2008

Tänker man skit, blir det skit.

Här om kvällen hade vi möte på jobbet. Min chef sa då till alla att tänker man skit, blir det skit. Det är så fantastiskt sant. Ju mer jag tänker på det desto mer utvecklas det.

Förr kunde jag under en dag tänka ungefär såhär "idag har det inte hänt något speciellt som gjord mig glad, då känns det falskt att försöka vara glad och bubblig. Jag vill inte vara falsk."

Nu för tiden tänker jag såhär "idag har inget hemskt hänt som gjort mig ledsen, så därför är jag riktigt glad. Jag känner mig sprudlande och bubblig. Idag blir en underbar dag."

För just så här är det.

Tänker man skit, blir det skit.

Med Bubbligt Ärliga Hälsningar
Linn Ekholm.

*****************************************************
A quote from my boss. If you fill your head with shit, shit is what you´ll get. Very true words.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin