onsdag 24 september 2008

Duktiga Lady Thirty har tävling!

Duktiga Lady Thirty har nu en tävling. Man kan vinna en illustration. Det skulle jag hemskt gärna vilja göra! Om man länkade till tävlingen från sin blogg plus att man kommenterade tävlingsinlägget så fick man två chanser att vinna! Lady Thirty: Välj mig! Välj mig! Välj mig!

Hon gör så fina teckningar! Undrar hur jag skulle se om hon tecknar mig...?

Med Tävliga Hälsningar

Linn Ekholm
ps.hoppas du inte blev arg för att jag lånade bilden på dig.. Förlåt i så fall!

*****************************************************
The very talented Lady Thirty has a competition. I plan on winning =0)

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

hihi!
lite kul att se "sig själv" i en annan blogg :)
kul att du är med och tävlar!
lycka till!

Kramelikram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin