måndag 29 september 2008

Lite inspiration innan jag somnar...



Lite såhär vill jag att det ska kännas i mitt hem. Visst smittas man av en hemtrevlighetskänsla när man ser bilderna?

Här är lite vitvaror som kanske kan fresta? Först ut ett kylskåp.

Sen kommer den fristående diskmaskinen. Man behöver inte ha den under en diskbänk. 

Eller vad sägs om en tvättmaskin? Har inte hittat någon bild med öppen lucka dock. Är nyfiken på hur den ser ut inuti.

Sist ut en tvättmaskin med diskho ovanpå. Misstänker att denna är framtagen för trångbodda britter där de fortfarande har tvättmaskinen i köket....

Mm, underbart med pasteller! Hade min värld bara fått ha en skala med färger skulle den utan tvekan vara pastellig!

*******************************************************
Here´s some inspirational 50s style photos, Some day I wish my home looks like this.

2 kommentarer:

The Freelancer's FashionBlog sa...

När jag flyttade i våras skulle jag ha haft råd att köpa ett mintgrönt smeg kylskåp men tyvärr saknade mitt kök 5 cm för att det skulle rymmas! Det skulle ha passat så fint så jag var lite olycklig en tid (och köpte en massa kläder och åt ute för pengarna istället, suck...)

Make Me Up sa...

Jag älskar dessa vit?varor! Jag tycker de är helt underbara! JAg hade nog också känt lite tyngd i hjärtat om jag hade haft råd, men saknat några ynka centimeter!

Men kläder är ju också kul!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin