lördag 20 september 2008

Helgens blogg.

Tänkte starta en ny tradition här på bloggen, nämligen helgens blogg. Jag utser en blogg jag gillar lite extra mycket och motiverar varför. Hoppas ni gillar det.

Den första bloggen jag utser är Isabella "Blondinbella". Kanske inte så originellt att utse just henne, men här kommer motiveringen.

Efter att ha följt Blondinbellas blogg under en tid har jag ändrat åsikt om henne. Till en början är det lätt att tycka att hon bara är ytterligare en i raden av blåsta blondiner som bara får uppmärksamhet på grund av sitt utseende, vilket jag också tyckte. Ända tills jag började följa bloggen. Hon är en ung kvinna, 17 år, men otroligt driven. Hon driver två företag, samt jobbar som konsult. Detta är bara utöver hennes gymnasiestudier. Om fler unga tjejer börjar se på sig själva som starka, kunniga och självständiga skulle många av dem kunna gå hur långt som helst. Hon är den förebild som många tjejer tills nu har saknat.

Med Vänliga Hälsningar
Linn Ekholm

****************************************************
I´m starting a new tradition here on my blog, "Blog of the weekend". Every weekend I´ll nominate a blogger and motivate why he or she is the blogger of the weekend. The first onte to be nominated is Blondinbella. My motivation is that she is a very driven person, studying full time, she owns and runs two companies and works as a consultant. She is the role model many of the young women out there needs. If more people out there would regard themselves as strong and capable many of them could reach the moon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Amen till det!

Vilken fin blogg du skriver btw. Massa fina och inspirerande bilder. Fortsätt så!

Make Me Up sa...

tack! åh, vad kul att du kikar in! =0)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin