lördag 27 september 2008

Alice i Underlandet.



Jag har hittat en sida som heter signerat. Där har jag hittat massa fina saker! Det är en sida där man som konstnär kan sälja sina egna saker. Här kommer några helt underbara smycken. Helt klart att man vill ha dessa! Man skulle känna sig precis som Alice i Underlandet om  man hade dem på sig!

Sen hittade jag den här flaskposten. Vem vill inte ha en flaskpost? Då kan man lägga hemlisar i den till mig, sen kommer jag hitta lappen och bli alldeles varm i magen av att ha funnit den!

Ha en skön lördag. Kika in lite senare idag vet ja, har en känsla av att det blir några inlägg idag...

Med Vänliga Hälsningar
Linn Ekholm

**********************************************************
I found a swedish website where one as an artist can sell one´s items. I found these wonderful jewlery. Don´t they just breathe Alice in Wonderland? And the secret bottle, I love it! If I get one of those, please put a secret message in it, will you?

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

de där är jättefina!
vet du att det är smycken gjorda av hon som har bloggen a spoonful of mint?
kolla in länk hos mig vetja!

kramelikram

Make Me Up sa...

Det ska jag kolla på en gång! Vad kul! Världen är ganska liten ibland, fast nätet är ganska stort...

kramis!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin