onsdag 8 juli 2009

My new dress.





Last night I started to make a new dress for myself. Well, it was so much fun sewing last night I almost finished it too. However I did the finishing touches this morning and here it is. Actually it is the same pattern as this dress. Funny how different it can look just by choosing a different fabric. And also I used a zipper instead of buttons and I added a hood. Oh, and I also used long sleeves on this one. Not sure I love the sleeves, but I do have an idea on how to remake them into something I will undoubtedly like. 

What do you think? The white fabric by the hem of the skirt is another dress I have underneath and not part of the dress itself. 

Now I'm off for a few days. I'm going to Norway to visit my maternal grandmother. I'll have a blast! 

8 kommentarer:

Jessica sa...

Den blev ju bra, och det kan man ju inte tro att det är samma mönster som den förra. Ha en trevlig tur te norge nu.

Linn Ekholm sa...

Tack ska du ha jessica =0) Ja de blev lite olika faktiskt!

Tjipp
Linn

Moa - En magisk purt... sa...

Jättetfin!

Och jag älskar strumpbyxorna! Var har du köpt dem?

Ha det fint i Norge! Kram!

Linn Ekholm sa...

hej Woa! Det är två par strumpbyxor jag har på mig, ett par vanliga svarta under och vita spetsbyxor över. De vita köpte jag på H&M för en liten peng =0)

Kramar!!
/Linn

Emma sa...

Jaa, du är så duktig!

Finfint tycker jag. Nu är jag tillbaka från medeltiden igen, och oj vad det är skönt! Förutom alla miljarder saker som måste packas upp och tvättas innan torsdag då jag åker på mer historiska äventyr. X-/

Jag vill ha semester.

Puss!

Make Me Up sa...

jaa, du kan semstra hos mig! Jaa! Jag kan lova förstaklassig service och färskt nybakat bröd till frukost =0)

Emma sa...

JJJJJAAAAAAA! =D

Make Me Up sa...

jaaaa! kom då för bövelen!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin